Datorn är stark...

Han gav inte upp vår dator, den fukar nu...
Och hela vår mapp "Mina dokument" med allt viktigt tror jag gick att rädda. Den ligger på nån extra hårddisk eller nå nu...

Jag såg det totalt värdelösa programmet "ID" häromkvällen.
Det gäller att para ihop rätt person med rätt identitet.
Det finns alltid nåt säkert kort som den tävlande ska klara, så att de ej åker ut på en gång.
Denna gång var det armbryterskan Heidi Andersson och curlingspelaren Anette Norberg.
Man behöver ju ej kunna dem till namn, bara känna igen dem!

Den totalt puckade stockholmaren som var typ festfixare klarade ingen av dem!!!
Han kände verkligen inte igen dem!
Och hans tre kompisar som skulle hjälpa till kände inte heller igen Anette Norberg som OS-guld medaljör...
Vilket skämt!


   


Nu ska jag äta lax som Freddans mamma skickat hem och läsa om frisyrer i tidningen "hennes", även den från mamma Ingrid... Tack tack! Passar utmärkt eftersom jag ska klippa mig på fredag!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0