Sabbe och Idol...

Jaha, då var det fredag igen!
Freddan jobbat så jag har tvättat, pratat med Sabina på telefon, druckit lite rött å kollat på Idol....
Det suger att Patricia åkte ut.... Sam var ju kass!



Daniel bäst som vanligt.....




Internet har inte funkat på hela kvällen och först nu testade jag att ha internet kabeln direkt till datorn, funka!
Var ju alltså bara det trådlösa som inte funkade...

I morrn ska jag träffa Lina som jag simmat med på stan, kuuul!

Ska se lite "The Holiday" nu...





Ha det!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag klarar inte av Sam, han tror ju att han är snyggast i världen :P. Nu ska jag åka till E-tuna, lillebror ska bjuda på middag:) kram

2007-10-13 @ 11:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0