Gud i London!

Är "Gud i London" nå man säger, eller är det typ bara jag och min kusin Lina som säger det....?
Vet inte om jag hört nån annan säga det.....
Man använder det i alla fall då man typ blir förvånad över nå...
Mitt gud i London använde jag nu för att jag hade 19 unika besökare på min blogg igår, coolt....

Snart Hanna är jag ikapp dina 500.... he he!

Jag kom hem från jobbet nu nyligen och ska just till att däcka i en fredagshuvudvärk...
Hoppas det inte blir nå jäkla migrän....


Vill ni ha ett tips?
Jag och mina "Njurundakompisar" hemifrån har en gemensam blogg.
Det är inte en www adress så ni kan inte hitta den ; )
Syftet med bloggen är att man då och då går in och skriver och berättar vad man har för sig, skitkul!
Kan jag verkligen rekommendera till alla som har ett kompisgäng som är lite utspritt i landet och världen...

Jag funderar på att köpa ny telefon, men det är ju en djungel....
Nå tips?

Funderar på nån av dessa två....




Nån som har nåt annat tips?

Ska däcka nu!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello! Gud i London vad jag blir sugen på choklad nu tack vare din bakgrund. Kan du inte messa eller maila eran adress så man får kika in på bloggen. Annars så tycker jag den gröna fonen var snyggast, mer insatt är jag inte i telefonvägen just nu.
Kram på re systra mi!

2007-09-21 @ 18:00:18
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Lina

oj, telefonvärden menade jag

2007-09-21 @ 18:01:27
Postat av: Erika

Jag kan meddela att jag var en av dina 19 besökare igår! =) Å "gud i london" har jag nog hört andra säga...ehh...tror jag iaf. Kram! /Erika

2007-09-21 @ 20:14:53
URL: http://www.erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0