Har blivit utmanad...

Ok, vissa saker tycker jag är lite jobbigt....

1. Kedjebrev - såna man får på mailen och måste skicka till typ 42 personer, annars får man bölder i ansiktet mm.

2. Förbannade jävla förfrågningar på facebook. Jag gick med i det där facebook efter mycket om och men. Det är kul, jag kan gå in och läsa vad folk gör som jag inte haft kontakt med på typ 10 år, så det är kul. Men folk skickar en massa saker, typ "kittling", fiskar osv. Och så vill de att man ska gå med i massa konstiga grupper. Orkar aldrig läsa vad allt innebär, skickar vidare eller tar bort.

3. Utmaningar på bloggen. Det är minst jobbigt, men inte skitkul. Nu har Lina och Maria utmanat mig i olika saker....



Här kommer Linas utmaning (eftersom jag är en så bra kompis och inte vill "förlora" så antar jag väl utmaningen då....

Regler:
Svara på frågorna på bilder i Google och klistra in den första bilden som dyker upp!


1. Vilket år är du född?




2. Hur definerar du din sexuella läggning?



3.Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?




4.Och din sämsta?


5. Vad söker du hos din partner



6.Vem var din första hemliga barndomsförälskelse?



7.Vilket är det sexigaste yrke du vet?



8.Vilken kändis är hetast enligt dig?



9. Vad gör dig avtänd?





10. Vilken kroppsdel förutom munnen gillar du mest att kyssa på din kärlekspartner?



och



11. Et kärlekspar på TV eller film som du gillar?



Så!
Det tog skitlång tid.
Ska ut och springa nu...
Tar Marias en annan dag!


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0