På jobbet...

...en söndag! Känner mig som pappa...
Jag har en föreläsning på tisdag som jag inte är riktigt klar med. Vi bor lite för trångt för att Freddan ska kunna existera i lägenheten samtidigt som jag jobbar så det blev till att åka in på jobbet.
Stress, kost och träning ska jag prata om i en timme.
Svårt att veta hur lång tid det jag förbereder kommer att ta!

Helgen har vart bra!
Igår sov vi (i alla fall jag) länge. Skönt.
Sedan åkte vi till Sävast där vi spenderade kvällen med Ingrid och Svante.
Mysigt och trevligt och god mat!

Idag har vi tagit en långpromenad då vi kom hem, solen kom fram ett tag.
Vi har fått tre nya härliga dm snö. Jag vill ha vååår, inte mer snö!!!

Ska jobba vidare nu så jag kommer hem nån gång!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0