Duscha... blääääää!



Såhär duschade vi ibland då vi var på träningsläger utomlands med simningen och det var ont om duschar...


Helkroppsmassage, lunchspinning, lite kontorpyssel och ett corepass. Det var min onsdag det!
Nu sitter jag hemma i soffan å degar!
Har just ätit mat och vill nu bara att klockan ska bli nio så jag kan se Top Model.

Min underbara kära gudomliga arbetskamrat Eva är så snäll att hon tar några av mina massager i morrn!
Tack! Detta gör att de massager jag har kvar denna vecka blir roliga att genomföra igen, tycker ju trots allt om att massera!

Jag hatar att duscha!
Jag tycker att det är så förbannat jobbigt.
Man blir blöt, måste torka sig, borsta håret, smörja in sig och en massa annat skit.
Och jättekallt när man kommer ur duschen. Jag drar mig alltid för att hoppa in....
Lite jobbigt då jag duschar typ 2-3 ggr/dag i vanliga fall pga alla pass!

Trevlig Top Model onsdag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka hotties!! Hur har det gått med dina öron när du duschar på så där? Du hade väl nån inflamation för ett tag sen? Skulle gärna få en av dina massager föresten!
I helgen åker vi hem.. du skulle inte hem nått i påsk va?
Saknar dig hurtig-Pelle!!

2008-02-27 @ 20:16:37
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Maria

Du får hälsa mannen och grattulera i efterskott!

2008-02-27 @ 22:27:59
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0