Grattis mannen!

image231

Idag fyller min kära man 25 år!!!
Inte för att han vill fira den med mig, men i alla fall.... Inget hindrar Freddan från att åka på träning, så där är han nu... Fick i alla fall bjuda honom på lunch på stan idag!

Till och med när vi skulle förlova oss var han tvungen att åka på träning, så istället för en förlovningsmiddag på fredagen fick det bli en förlovningsöl eftersom han inte var från träningen förrän vid nio...
Men men, jag har ju simmat så jag vet hur det är.... Och nu håller de kanske på att gå upp i ettan så då är det ju extra viktigt!



Jag verkligen älskar att jobba på  för det mesta...!!

Denna vecka är dock ingen succe! Har 19 massager inbokade, hur har detta kunnat hända.
Idag har jag utfört fem av dem, totalt slut! Ont i huvudet och kroppen. Måste verkligen se till att inte boka in så många, hade tydligen lite dålig koll.... Typiskt!

Ha det bra!

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0