Tatuerad Torso

image230

Saknar de där trevlig hundarna....!

Jag är så trött hela tiden, sömnigt trött!
Jag mår som bäst då jag sover 7 timmar/natt. Mindre gör mig inte helt oväntat trött och sover jag mer får jag lätt ont i huvudet... Jag har sovit mina 7 timmar de flesta nätterna men är ändå trött...

Min man hade i alla fall bakat en banankaka som jag fick smaska på då jag kom hem.
Så den har jag myst med framför TV:n...

Har börjat göra nytt spinningpass för att jag är less på det jag har och det är roligt att göra nytt.
Men då känns det som att jag MÅSTE ha nytt vatten, core och pilates pass... Har man inget att göra så skapar man sig det...



Boktips: Tatuerad Torso - skitbra!
Ska lägga mig och läsa den nu så länge jag håller ögonen öppna!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0