Ååååååååhhhhhhh så dåligt!

Sibel, Foto:SVT   Nordman, Foto:SVT

Skiiiiiiitlåtar.....

Duell 1
Jag höll på E-type & The Poodles
Sibel vann...

Duell 2
Jag höll på Caracola
Ola vann....

Duell 3
Jag höll på Johnsson & Carola
Nordman vann...

Duell 4
Jag höll på Suzzie Tapper (mellan två onda ting, det andra var operabruden)
Och hon vann!!!!!!!!!

Semifinal 1
Jag höll på Ola
Sibel vann

Semifinal 2
Jag höll på Suzzie
Nordman vann...

Jag tycker att det är jävla skit att inte Carola och Johnson gick vidare. Tycker låten är bra och deras framträdande var betydligt bättre nu än förra gången....

Sedan tycker jag att det är skit att Kallur skadade sig på uppvärmningen på VM.
Även Klüft skadade sig på uppvärmningen för ett tag sen så hon missar VM
Har de problem att värma upp?!?
Ta det lugnt!

Och Holmsprätten vann, typiskt.
Jag kan inte gå runt med ett hånflin i morrn, Luleå vann över Timrå. Bra trots allt....

Freddan spelade 10 min innan han var tvungen att kasta in handduken, mådde inge bra.
De spelade oavgjort, det var bra.
Nu ligger han med hosta och feber... Stackarn.

Lasse Lindh, Foto:SVT

Jag håller fortfarande på Lasse Lindh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0