1 maj



Var en trevlig kväll igår i min ensamhet ;) Tvättade och kollade på film...

Nu idag har jag varit på fotboll med Frida, IFK Luleå-Halmstad i Svenska Cupen.
De förlorade bara med 2-1 så det var ändå ganska spännande... Tidningen knäppte lite snygga kort på oss och intervjuade Frida som den spelarhustru hon är.
Tur att det var henne och inte mig de intervjuade eftersom det var min första IFK Luleå match...
Solen sken på oss hela tiden och vi satt och svettades i t-shirts...
Våren kom som över en natt!


Nu ska jag duscha för jag ska iväg på "Sound of music" med Elvis och Jocke (som är här uppe hos Elvis syster och hälsar på) och deras nära och kära. Väldigt väldigt snällt att jag fick följa, de hade en biljett över....!



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0