Frisk å frisyr


 

Njae...lite mycket lugg kanske... å lite för lockigt kanske...

Ja då är man tillbaka på jobbet igen....
Är frisk men ser lite halvskabbig ut bara. Skönt att komma tillbaka och göra nån nytta.
Fast jag sitter med projektansökningar och det är inte det roligaste jag vet. Är van att åka iväg och ha pass på jobbet och jag måste erkänna att dagarna blir ganska tunga utan passen... Långa dar på kansliet...

Ska klippa mig och färga i morrn, var en evighet sedan sist.
Fick en impuls, ringde och bokade nyss. Mina kära arbetskamrater springer ju stup i kvarten så nu måste jag bli lika snygg som dem!
Vad ska jag göra? Förslag!!!

Det sista på jobbet nu, sen träna. Yeah!

Kram


 


Kommentarer
Postat av: frida

vaddå göra om?! Jag vill också!

2008-05-20 @ 17:18:21
Postat av: frida

Men hå vill också färga å så. Ska vi göra nått galet med mitt hår då me=)? JObbar imorgon till 15,30. Sedan fortsätter jag 16.30 på hermelinen. Vill du göra bildspel istället:P ? Du får om du vill=)))))

2008-05-20 @ 20:06:36
Postat av: frida

jaja. Pöss

2008-05-20 @ 20:10:15
Postat av: kusin

Hörrödu tränmakerska, du är väl ingen ego-människa som måste träna fast du är sjuk.... visste jag inte bättre skulle jag bli orolig för din hälsa.. Låt frissan ge förslag o nappa på nått som låter hyfsat

puss

2008-05-20 @ 23:09:18
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Jag

men jag är inte sjuk. har bara sår på läpparna, och nej jag är INTE en ego-människa... ;)

2008-05-21 @ 07:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0