Hemma å sjuk...

Gud vad kul att vara hemma och vara sjuk, öh...nej!
Huvudvärken börjar försvinna och mina vackra läppar är på väg åt rätt håll men det är inte så att jag visar mig ute...

Freddan jobbar, så inge sällskap får jag av honom.
Inte för att jag är så bra sällskap, är bara allmänt tjurig av att vara hemma och inte göra nånting!!!!!
Jag har ju mitt dubbelpass ikväll, spinning och core som jag hatar att inte få köra, det är så kul.
Men Frida tcäker upp på spinningen och en annan tjej på coren så det blir nog bra...
Har kollat på dagens första film, "The family stone" med Sarah Jessica Parker.
Den var bra!

Nu ska jag äta lunch och sen göra klart torsdagens tvåtimmars spinning så jag får göra nån nytta.

Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh vad tråkigt att vara hemma.

Ha det

Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumz! Klart att stora starka frida täcker upp=) Vi rockar ju fett!! Hade behövt sällskap idag. HAr bara suttit och degat på min lediga dag. BAjs!

2008-05-19 @ 15:50:42
Postat av: Maria

Usch då! Jag lider med dej. Som du vet är jag ju herpeshypokondriker av värsta slaget. Hoppas de blir bättre snart. KRYA PÅ DEJ! KRAM!!!

2008-05-19 @ 20:23:15
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Krya på dig nu!! Det kanske är bra att du tar det nu så du slipper vara sjuk när ni åker!
Saknar er! Kram

2008-05-20 @ 10:24:00
URL: http://staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0