Home sweet home...

Då har jag varit i både Stockholm och Sundsvall de senaste dagarna, och nu efter åtta timmar och tjugo minuter är jag hemma i Lulé igen. Skönt att komma hem!
Lite bilder.....

     

     



1. Lina i nittiosängen vi sov i. 2. Lillebor Erik på stan. 3. Sjöboden en fin vårkväll. 4. Huset samma kväll.
5. Utsikt från bryggan. 6. Pappa 42 år (not)... lägg märke till hur intresserad mamma är av att fira sin man. (Det var jag som kom med kaffe på sängen). 7. Dotter och far äter frukost där det i framtiden ska stå en altan. 8. Dotter och mor äter Kinamats middag! 9. Såhär snäll var jag med både mamma och pappa...


     

1. Frida i köket på deras ganska nya hus. 2. Magen! 3. Soffan, Sabbe och Kattis. 4. Söta och SNÄLLA Elma.


Träffade även Bohman med magen under helgen men då glömdes kameran hemma, tyvärr.
Men hon var tjock å fin!

Annars har vi städat i huset som nu är sålt och Erik och jag har vart på nån motormässa.

Ett litet tillägg...
När kusse Lina å jag skulle till den mysiga restaurangen där någonstans på söder tog det tre försök på tunnelbanan innan vi hittade rätt! (Hon har bara bott i stan i 6 år).... HA HA HA!!!

Ha det bra alla, nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vilken mysig stuga och härligt läge - har ni redan solat? Här regnar det för det mesta.

Hälsningar Maud

2008-05-12 @ 13:12:53
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Erika

Va roligt det var att ramla på er på stan i fredags! =D Kram!

2008-05-12 @ 19:45:07
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0