Jag är så snygg...



...eller inte. Jag har Blondinbellas läppar, och jag är inte stolt över det.
Förbannade jävla munsår. Har sovit hela dagen, har känts som att huvudet ska explodera.
Det är så förbannat tråkigt att vara sjuk, inte få göra nånting. Jag som skulle träna med Frida i eftermiddag...

Frida ringde, hon var på jobbet, ville att jag skulle komma dit och visa upp läpparna - NOT.
Då tyckte hon att jag skulle lägga ut en bild på bloggen, sällan.

Jag vill verkligen kunna jobba i morrn, kommer få psykbryt av att vara hemma och inne en hel dag till.
Jag blir på sjukt dåligt humör... förmodligen för att man bara är inne och inte gör NÅN nytta på nåt sätt.
Freddan har vallat mig runt rondellen i alla fall, det var typ det jag orkade. Tog ca 5 minuter ;)

Nej men jag tar väl och tittar lite på TV, det är ju nytt för dagen!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

komentera gärna min blogg :)
ha en härlig dag! :)

2008-05-18 @ 20:10:50
URL: http://miillaahistheshit.blogg.se
Postat av: Klara

ajaja då. hur länge har du varit sjuk?

2008-05-18 @ 20:15:53
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: josefine

Hoppas det känns bättre imorgon :)

2008-05-18 @ 20:17:21
URL: http://queenofdiamond.se
Postat av: Frida

Hoppas du känner dig piggare idag och att läpparna blivit bättre. Kramar från mig!

2008-05-19 @ 10:05:17
Postat av: Frida

Kanske skulle ha skrivit Frida Bylund på mitt förra inlägg för jag märker att du har fler kompisar med samma fina namn!

2008-05-19 @ 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0