Kan inte sluta le...



Har nu vart på "The Sound of Music". Jag vill med bli musikalstjärna!!!
Så bra, man blir så glad, så leende, så bubblig... Jag har suttit och hånlett i över tre timmar....
Men så älskade jag ju även filmen "Annie" som barn.

OCH - jag har börjat gilla Pernilla Wahlgren. Hon är ju skitduktig!
Jag har tidigare tyckt att hon är föööör mycket. Men hon var grym, kan ju faktiskt sjunga.
Men Tommy Nilsson gillar jag ungefär lika mycket som Tommy Körberg, slemberg!
Det jobbigaste var att under den sista timmen på musikalen måste han ha haft en kråka i näsan, för gud vad den visslade!

Men!
Totalt bäst av alla var barnen!!!
Små jäkla ungar som både dansade, sjöng och hade repliker.
De var GRYMMA!

Nu till "Gossip Girl"



Kommentarer
Postat av: Lina vitamin

Vilken bloggspurt, du bloggar nästan lika mycket som syster. KUK hahahaha råkade skriva det när jag skulle skriva KUL. Måste vara mitt omedvetna.
Lina föreslog att vi skulle se Sound of.. men jag sa nej pga av Pillan och så skriver du sådär!
Bra att du avslöjar slutet på filmer o serier, IRONISK!

Älskar dig ändå pucko!

2008-05-01 @ 23:26:03
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0