Men ge mig ett hus...!

Det är över 20 grader ute och solen skiner!
Och jag sitter i en lägenhet och tittat på "So you think you can dance".
Jag vill ha ett hus med en altan som man kan gå ut och sätta sig på...

Har kört ett spinning pass på morgonen.
Var allmänt opeppad innan, men det gick skitbra och alla var jättenöjda. Det är kul då jag ibland tycker att jag suger... Svettades dessutom som en dåre, jag har mest kört 45 min pass så det var skönt att köra ett 60 min pass!

Nej en liten promenad ut i solen lär det ju bli i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Förstagångspappa

Bara att komma hem till Sundsvall och köpa ett hus. Man kan hitta jättefina, "billiga" hus här =)

2008-05-04 @ 16:39:51
Postat av: Mamma Maggan

Du hade läge att köpa föräldrarnas hus..... men den tog du inte.
Det ska väl vara skitflott för dig eller hur?
Nej, skit i huset, det är bara jobb.
Puss Maggan

2008-05-05 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0