Men graaaaaattis!!!!


image17

Så underbart vacker!

Efter några ivriga telefonsamtal till Bohman efter det att Christian lagt ut på bloggen för TVÅ dagar sedan att vattnet gått fick jag ÄNTLIGEN tag på henne! Hon lät trött med lycklig.

En liten flicka på 3 460 g och 49 cm lång.
Tror ni att jag vill vara hemma i Sundsvall nu???

Åh när jag hittade bilderna på Christians blogg precis skvätte jag en liten tår...

Hon föddes på min namnsdag så jag hoppas hon får heta Veronica.....  ;)
Vilket för övrigt de enda som kommit ihåg är pappa, bror, Frida B och Stefan.
Tack mina enda vänner....
Fick i och för sig namnsdagsbakelse av min man igår för att jag har namnsdag två dar efter varann!

Ha det med tår i ögat!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men åhh,va roligt!!
Nu måste jag genast kika in hos den nyblivna pappans blogg. =)
Kram!

2008-05-31 @ 11:53:38
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0