Personaldag...



Idag har vi haft personaldag på jobbet.
Vi har firat de som ska fylla år i sommar, Eva och Tobbe.
Och så har vi firat Annelie som ska vara tjänstledig ett halvår.

Vi har haft picknick på Ormberget.
Grillade kött, åt sallad, drack vin, kladdkaka och grädde och massa annat gott.
Såg verkligen seriöst ut där vi satt. Stackarna bredvid oss grillade några tråkiga korvar... ;)

Sen var vi ner och bastade och badade och jag lärde Annelie fjärilssim, hon var grym!
Vi avslutade dagen med en after work, det blev dock väldigt tidigt. Vi var TRÖTTA!
Så nu är jag hemma och ska däcka framför TV:n.

Kan i och för sig ha något att göra med att jag var på spinning i morse, Frida körde.
Var verkligen ett pass som passade mig, skitbra Frida!!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0