Släck solen...

 

Vi skulle gå och lägga oss ganska tidigt igår, så vid 22-tiden kröp jag ner med Vietnam guiden och tänkte läsa lite för att slumra in... men solen sken helt hysteriskt ute.
Vi har bara persienner så hela läggan var lika ljus som en sommardag. Somnade vid tolvtiden istället.
Vaknade 05.00 för att det var så ljust att jag inte kunde sova. Slutade med att jag var på jobbet 07.15 (börjar 08.00).
Visst det är skönt när det är ljust men några gränser får det väl finnas!

Om en vecka vid den här tiden sitter vi på ett flyg på väg till Vietnam!
Yeah!!

Nu ska snart Eva och jag ha varsin massage och sedan har vi instruktörsträff på kansliet.
Ska äta pizza, lääängtar!

Haaa de


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej du! Mange Magnolia Uggla kommer ju på GF, du kommer väl då? turnépremiär även... typiskt dock att han gör entré redan på torsdag, men va tusan! Favorit i repris?!

Fy fan, Vietnam, inge avundsjuk inte, nej nej, här tänker man tenta, men gör en packlista du ;)

Kram.

2008-05-27 @ 17:33:37
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: hp

VADÅÅÅÅ? fattar noll!??! minns aldrig vad jag skriver :'(

JA! Förresten, NÄR SKA DU SKAFFA UNGE?

ömt kusinsmek

2008-05-27 @ 18:58:03
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: måsen

japp det ska vi få:) Har bara träffat honom nån gång men de flesta säger att han är bra, så det kommer nog att gå fint! Jess, vi ses i sommar, ha det bra i Vietnam!

2008-05-27 @ 21:43:28
Postat av: hp

Hahahha jahaaaa! nu fattar jag!

du kan gärna få dela med dig av bukfettet..

2008-05-28 @ 08:02:54
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: jossan

tack.. mitt bröllop kommer strax..NÄR blir ditt bröllop då???=)

2008-05-28 @ 13:22:30
Postat av: jossan

Men tror du på att vi ska gifta oss? NOT!;) hehehe..ja det räcker med en förlovning...Kommer du ner i sommar?Kramkram!

2008-05-28 @ 21:14:32
URL: http://elinjosefiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0