Sovångest...

Miue Island

Nu är det mindre än en månad tills vi åker!!!!!!!!!!
Längtar efter att få dyka, yeeeeah!


Hade ställt klockan på halv nio, vaknade kvart i elva.
Jag får sån ångest av att sova så länge, och huvudvärk. Hela dan har ju nästan gått!

Har ätit frulle och kollat på Top Model.
Jag älskar Top Model, skulle kanske ha blivit modell i ställlet HAHAHA HAAAAAHAHAHA! Skämt.

Igår kom mannen hem och Elvis och Jocke var här.
Vi planerade våran resa, räknade ut ungefär hur mycket pengar vi behövde, fyllde i visumspapper och Elvira skrev frenetiskt en packlista som ingen annan var intresserad av till hennes förtvivlan ;)
Hann även med att spela lite poker.
När vi satte oss för att spela sa vi att vi skulle ta med pokermarker så vi kunde spela där, men efter en stunds spelande bestämde Freddan och jag att vi lämnar dem hemma. Det blev så otrevlig stämning mellan Elvis å Jocke.

Nu ska jag ut och springa, stannar nog till på Pontus och tar en kaffe med Friii och även och hyr några filmer på vägen hem. Mannen har gått på dygn så det blir till att roa sig själv igen!

Haaa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0