Trött...Stockholm suger..



Var tog våren vägen???

...musten ur en!
Tagit in en MASSA information idag och så flyg ner och upp.
Lite sliten nu! Men jag jobbar bara i morrn sedan är det lite ledigt igen!

I morrn jobb som vanligt och träna som vanligt.
Inte direkt något spännande som händer...
Och inte heller här ikväll så jag ska sluta blogga om inget alls nu...

Det blev ju verkligen supervår här ett tag...men nu har den försvunnit igen och det är kallt, regnigt och blåsigt.
Typiskt! Det kanske är för att jag inte hittat några vårskor ;) måste vara det....

Haaaa dä




Kommentarer
Postat av: Frida

stanna hemma! Inget jobb i sthlm. Jag behöver dig i Norrland!

2008-05-07 @ 19:48:51
URL: http://fridaostrom.blogg.se
Postat av: Frida

vi får ta oss samman och jogga lite. Snart klar med passet... Eller så inte. Måste hitta ny musik. PÖSS

2008-05-07 @ 21:26:29
URL: http://fridaostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0