Vill tillbaka....

Elvis tyckte för ett tag sen att jag skulle muntra upp mig med lite Vietnam bilder.... det har jag nu gjort!
Det ser så sjukt underbart ut.... man vill ju bara iväg!



Bara det här att sätta sig och äta.... ta en öl...



Och dyka!



Min favoritbild. Det här var på midsommar, drink till lunch...



Underbar vandring!



Och bo 3 dar på båt, kan det bli bättre....?

Idag har jag simmat med mastergänget, handlat, lagat 7 matlådor, städat och vikt tvätt.
Har även kollat lite kärlek - Bonde söker fru och Ensam mamma söker.

Sovit en timme mitt på dan.

Det var det, totalt ointressant!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Ååååhhh... Vi måste boka en ny resa, vart ska vi åka?

2008-11-17 @ 22:04:43
Postat av: Verran

Brasilien!

När?

2008-11-18 @ 09:20:41
Postat av: Elvis

JAAA! Snart...

2008-11-19 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0