Utmanad

Jag har blivit utmanad av min tremänning Hanna.... tog en evighet att svara på alla frågor.
Stön!

Har du tagit denna av någon annan: Blev utmanad av Hanna
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Endorfinet sprutar, har kört pass...
Favoritgodis: Lakritspipor
Är det nåt du absolut inte äter: Bajs
Kläder just nu: Svettiga träningskläder
Musik just nu: Good Charlotte
Vad sa du senast: Jag kan ta den
Sommarplaner: Resa förhoppningsvis.... till Sundsvall eller längre...

Fisk eller badkruka:
Är ju gammal simmare...
Hur många kuddar sover du med: 2 och en nalle...
Favoritväder:  Vårregn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Lätt! Lypsyl, nässpray, telefon!
Spelar du nåt instrument: Klarinett, väldigt regelbundet faktiskt.
Morgon- eller nattmänniska: NATT - till att sova på då såklart....
Sparare eller slösare: Ekonomiskt oberoende
Bästa film: The Holiday
Tror du på liv på andra planeter?: Såklart, vem gör inte det?

Har du rymt hemifrån:
 Min favoritlek då jag var liten...
Har du gjort något olagligt: Kissat ute
Har du varit i knytnävs slagsmål: Inte knytnävar, bara tjejsmäll.... (jag fick)
Har du brutit något: Arm
Har du någonsin varit olyckligt kär: Såklart
Vad tänder du mest på: Hmmm...?
Har du några homosexuella vänner: Hoppas det!
Tror du på mirakel:  Njae...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Såklart

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Inte direkt
Ser du på kärleken som ett misstag: Varför?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 7 st
Bio eller promenad: Tråkigt att promenera... BIO!
Är du kittlig: Verkligen
Snarkar du: Pratar i sömnen
Stjärntecken: Oxe med bägge fötterna på jorden
Rädd för insekter: Oooooo ja. Hysteriskt
Största svaghet: Irriterar mig lätt på SMÅ saker
Det här är jag bra på:
Organisera
Bästa bok: Stieg Larsson böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som: Gynekolog
Chips, morötter eller godis: GODIS
Pizza eller hamburgare: Hamburgare.
Skriver du dagbok: Har tyvärr slutat för några år sedan
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Har redan två tatueringar

Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Väldigt välstädat
Gungar du på stolen: Ofta
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Är höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Saltar du på maten: För mycket
Gillar du att sjunga: I fyllan....högt
Anser du att du är stark: Ja verkligen... både fysiskt och psykiskt
Brukar du sola: Japp
Vad gör du om du får hicka: Väntar tills den går över

Röker du:
Verkligen inte
Snusar du: Allt för sällan
Använder du knark: Dagligen
Kaffe, te eller inget: Kaffe!!!!!!!
Kan du gå på händer: Såklart
Om nån säger tarzan så säger du: Jane (tråkigt nog)
Har du en besatthet: LYPSYL


Jag utmanar nu Frida, Lina kusin och Stina!

Nu blir det mer pass! Spinning+core (fullt)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Se där ja :) bra jobbat! kram på dig!

2008-11-03 @ 21:26:19
URL: http://fladderben.blogg.se/
Postat av: Mamma Maggan

Du kissar ju jämt ute, på golfbanan. Mitt framför ALLA!!!!!!

Rymde gjorde du regelbundet, hoppas du slutat med det, för Freddans skull.............eller?????

Kul att ses till helgen. Puss

2008-11-04 @ 08:06:01
Postat av: Mamma Maggan

2008-11-04 @ 08:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0