Föda barn ser ju lite otrevligt ut....



Har just kollat på "Sjukhuset".
Såg på trailern att det skulle vara från en förlossning så jag tänkte att det är väl lika bra att börja sätta sig in i det hela. Jag har ju sett "Barnmorskorna" och så förut men man tittar som på det med andra ögon då man vet att man själv ska ligga där om någon månad.

En sak som slår mig.... jag tänker alltid att tjejen verkar vara värsta bitchen.
Hon är elak och skriker och skäller och håller på. Men sen får man se från efter födseln att det var värsta försynta, gulliga tjejen. Man blir alltså en BITCH!

Jag säger i alla fall JA till lustgas. Har ju sett film från min kompis Fridas förlossning och hon verkade verkligen gilla lustgasen :-)
Freddan var mest impad över att Tony fungerade som värsta "coachen". He he...

Vi har köpt vagn.
Den fanns i Sundsvall och min kära mamma var idag och hämtade en brun Bugaboo till oss.
6 000:- fattigare. Tjing!



En sån här... fast brun! Och sen gör man om den till sittvagn också!
Liggdelen var dessutom inte ens använd. Bra bra.

Nej nu ska jag kolla på Arn!
Byyye

Kommentarer
Postat av: Skåne

Ja d kanske va lite smartare att hitta en barnvagn lite närmre...good luck with the bugabooo :)

2009-04-07 @ 08:20:28
Postat av: Erika

Lustgasen var min bästa vän! =)

Å jag blev ingen bitch faktiskt. Snarare tvärtom,jag var nästan överdrivet trevlig mot läkare och andra som kom in. "Hjärtligt välkommen till min fest" liksom. Haha.

Kram!

2009-04-07 @ 22:22:56
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0