Ångest inför kvällen...

  Foto: Carl-Johan Söder

Me like...



Lika inövade och trååååååkiga bägge två....

Det är Melodifestivalen ikväll och det skapar av någon konstig anledning ångest hos mig.
Jag har verkligen ÄLSKAT Melodifestivalen. Men det är ju inte bra längre... Eller ffa är det väl så att svenska folket inte tycker om de låtar jag tycker om. Det är ju inte svårt att gissa vilka som går vidare. Måns SÖG förra veckan men bara genom att han är med så har han gått direkt till final...

Förra veckan har jag ju inte ens analyserat. Jag HATAR allt som låter likadant och är så äckligt inövat. Typ Måns Zelmerlöw, Lilli & Sussie och förmodligen EMD ikväll....
Molly Sandén kommer förmodligen vara sådär äckligt söt att jag inte orkar titta.
BRA FÖRRA VECKAN VAR: Lasse Lindh, H.E.A.T och Cookies n Beans. Tur att en av dem gick vidare i af!

Egentligen skulle jag inte titta.... Men jag gör det ändå.

Freddan och Jimmy har spelat FIFA hela dan.... snart kommer Daniel och Marita och räddar mig :-)

Trevlig lördag!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0