Ryggsim i magen?



Nu rör det sig!

Låg igår kväll och funderade på om jag kände lite rörelse i magen... gick an som bara den på ett ställe.
Alla pratar om att det ska kännas som en fiskstjärt, men det kändes det verkligen inte som så jag trodde inte att det var bäbisen. Kändes mer som då man får en muskelryckning i ögat eller axeln, trodde jag hade det i magen...

Pratade med kusin Lina på msn idag och sa att jag funderade på om jag känt rörelse...
"Kändes det som muskelryckningar"? sa hon.... JAAAA. Det var alltså bebben :-)

I morrn jobb som vanligt sedan ensam med kaoset i simträningsgruppen där vi helt plötsligt har alldeles för många ungar!!
Cecilia glassar i Ö-sund :-) hon fick iofs brottas med alla själv förra veckan då jag var hemma och var sjuk...
Men de är underbara i alla fall....

Nä, lite mat.

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad roligt med sparkar! :) Du kan väl lägga ut lite bilder på magen?? P&k

2009-02-11 @ 10:50:24
Postat av: Erika

Å,vad härligt med rörelser! Jag kände heller aldrig det där fladdret som folk hade pratat om,det kändes mer som att nån petade på mig inne i magen,haha. Underbart var det iallafall! =D

2009-02-11 @ 15:54:58
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0