Svärmor kan hon...

Har varit hemma hos Freddana mamma och pappa och ätit!
Även Freddans brorsa Daniel och hans tjej Marita var där. Trevligt trevligt med sällskap och god mat!

DESSUTOM.... Ingrid vet ju att jag mår dåligt och att det inte alltid hinns förberedas så mycket mat.

Fick med en hel form lasagne (räckte till 6 stora matlådor), färdigstekt lax med sås till och potatis och köttsoppan som blev kvar från middagen.... UNDERBART! Tack tack tack tack Ingrid!

Åh vad det är trevligt med mycket sport på tv på helgerna. Bra då man ligger inne och är däckad att ha massa hålltider då det är skidor i olika riktningar på tv:n! Och ganska bra har det ju gått med, i alla fall i skidskytte!

Nu har vi hyrt film som jag ska somna i soffan till...




Trevlisch söndisch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad mysigt det lät med middag i Sävast, jag vill också!! Trist att du mår illa, men hoppas att det blir bättre! Kram Stina

2009-01-12 @ 14:56:37
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Emma

snubblade in & känner att jag måste ge alla gravida som mår illa mitt tips, mådde själv konstant dåligt tills jag testade bikarbonat!om man mår riktigt illa kan man ta en msk & skölja ner med vatten, stabiliserar väldigt bra & det var det som räddade mej när jag var gravid.

jag mådde nog extremt illa(24/7 & i 7 månader dessutom) & inga nötter, morötter, åksjuketabletter hjälpte, men bikarbonatet var verkligen super!

2009-01-13 @ 14:59:04
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: svärmor

det är bara roligt att få "hjälpa till" lite och laga mat gillar jag ju....som ni vet, så välbekommet.

2009-01-13 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0