Liten uppdatering!

Jag bor hos mamma och pappa i "skogen" och internet funkar som aldrig!
Därför inge bloggande.... hemma i Luleå igen nästa tisdag så då blir det stor UPPDATERING!
Känns konstigt att leva utan internet!!!

Har det hur bra som helst här hemme i alla fall! Träffar kompisar och har det allmänt skönt!
Grattis också till Maria Dahlberg som blivit mamma igen till en "liten" Eivin :-)

Min mage mår jättebra och börjar bli stor!!! Längtar tills det är dax, fast det får vänta till vi är i Luleå igen!
På torsdag kommer Freddan, han har missat två veckor (vad det nu är att missa, jag har bara blivit lite fetare).

Jag, Soffan och Sabina med barn har just vart ute å gått så nu blir det FIKA :-)

Ikväll ska jag ut och äta med gamla simlaget 4x100 medley.
Rygg- soffan
Bröst- karin
Fjäril-maria
Fritt-jag

Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0