Varmt... nästan för varmt... nu JORDGUBBAR!

Orkar inte kommentara fotbollen....
Det är så starkt att vända, och så förbannat trist att de inte fick avgöra under förlägningen.
Jag hatar straffar!!!!!!!!!!!!!

Det är så underbart att vara höggravid och svälld som en ballong då det konstant är 30 grader ute. Ja verkligen.
Såhär ser mina fötter ut på dagen.... och de är som värst på kvällen!!



Lite bilder från fina klubbviken igår...

   
   


Idag har det vart så jäkla sjukt varmt här liksom det verkar vart i resten av Sverige!
Jag solade lite på fm men jag kunde inte sitta ute, får panik i värmen...

Jag gick sedan och hämtade vår bil som vart på service, det tog typ över en timme istället för en halvtimme för att det var 200 grader och jag vankade fram som en säl. Sedan iväg och handla saker för stugbesök med komisar i helgen. När jag ställer ner kartongen med öl i bilen inser jag att en gått sönder, BLÖTT... fixa och greja med det....

In på Coop och köpa 4 liter jordgubbar.... 19:- litern!!!!!!!!!!!

På ICA var det sen FULLT.
Jag tokhandlade (var där inne säkert 1,5 timme), hem med allt, få upp alla påsar i lägenheten och sen packa upp... Dessa grejer är ju liksom vardagsbestyr... men i 30 grader och en fet jävla mage. HELT SLUT!


Nu är jag däckad i värmen i vår lägga...
MEN! I morrn åker vi till stugan i Piteå och stannar till söndag.
Mattias, John och Paulina kommer så det blir himla trevligt!!!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska låta Freddan göra grovjobbet. Inte hålla på i onödan.

Hur gick det hos Barnmorskan?? Har den växt lite magen, jag skrattade åt kortet du lagt ut på oss.,

Nog för att du är svälld på fötterna men jag är ju jätte svälld i ansiktet såg jag ju:)



Kram Johanna

2009-06-26 @ 22:16:57
Postat av: Verran

freddan jobbade dygn! annars kör jag så mycket jag kan med honom :-)



det gick bra hos barnmorskan. magen var 34 cm (samma som din va)? blodvärdet var bättre och blodtrycket bra! sedan var jag där och lämnade urin dagen därpå men det har jag inte hört nåt om....



snart är vi osvällda och med bebis!



kram

2009-06-26 @ 23:09:55
Postat av: Anonym

Men shiiiit vilka knubbiga fossingar ;) Längtar tills på onsdag då vi ses! Kram Stina

2009-06-29 @ 14:53:36
URL: http://staaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0