Go Tove!

Jag tycker att Tove är magisk. Man vill som se mer av henne...
Sen märks det att hon är UNG då hon intervjuas, men jag gillar henne!
Och så blir jag rörd då jag ser hennes mamma i publken, de filmar alltid henne.

Det var på tiden att Eddie åkte ut...




Tyra och jag hängde på Emma och Love på babysång igår!
Det var SJUKT mycket ungar! Säkert runt 50 barn med föräldrar...
Men det var riktigt trevligt! Roligt att träffa lite andra mammor...

Sedan var jag på after work med jobbet.
Frossade i hamburgare och sedan smågodis, ost och kex då jag kom hem...
3 kilo kvar till startvikt!


Idag blir det Sävast, sedan har jag fest med Nautilus ikväll!

Ha en bra helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bilder finns utlagda =)

2009-11-15 @ 00:44:58
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0