Kaffe på vägen....

Dagen i bilder....


Freddan har nu virkat en buff till mig (inte riktigt klar på bilden, därav trådarna...)
Tyra testar Stinas mössa =)




Vi är visst inne på mössor... Tyra med ett djur på huvudet.
Vi var idag på Skärholmens galleria. Stockholms största om jag fattat rätt.




Som de Stockhomsflickor vi är köpte vi "kaffe på vägen" som Stina så käckt uttryckte sig...
Take away?! Jag vet inte....?




Nu har vi ätit middag och efterrätt. Erik har kommit från Eskilstuna =)
Stina bakar scones, killarna spelar FIFA och jag ska kolla på ett Top Model avsnitt på datorn.
"Egen lek" en stund alltså!



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Ooo jag ska också ner till stocko. fast på onsdag först. till tumba =)

2009-11-20 @ 22:13:51
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Ida

Glömde ju vad jag eg skulle tipsa om, ifall du nu är i Tumba. Ät pizza på Skäckinges pizzeria. På vägen mot brosjön om de vet var det är. Bästa pizzor ever! Avokadosalladen är min systers favvo.

2009-11-20 @ 22:16:32
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hur länge är ni i Stockholm? jag kommer på torsdag! kvar då? vill pussa på skruttan lite mer och kanske till och med få äran att träffa mannen din!

2009-11-22 @ 15:39:32
Postat av: Veronica

ida: det blev ingen pizza tyvärr...

sofie: vi åker tyvärr härifrån idag =(

2009-11-23 @ 08:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0