Skulle ju kolla in en film nu...

....men det tycker inte Tyra att jag ska göra.

Tyra och jag tog idag en promenad till stan idag med vagnen som har "sommarhjul" på.
Åh jag var så förbannad.
Sparkade många gånger på framhjulen som helt stockade igen av snö och is.
Nu blir det till att köpa vinterhjul!





Hämtade ut goodiebagen jag vunnit!
Var en klocka i!!! Likadan jag har fast annan färg. King!






Har en dotter som somnar, vaknar, somnar, vaknar så nu måste jag gå!
Hon har fått för sig att det är roligare att försöka rulla i vaggan än att sova...

bYE!

Kommentarer
Postat av: Ida

Finns gojibär här i Luleå nånstans? Är dom goa?



Kommer du nästa helg? Jag hoppas det!

Vad söta ni var i bassängen förresten, är det en framtida simmerska du ska fostra? hihi

2009-11-05 @ 22:56:57
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Jag

bären var goda, de var i goodiebagen så jag vet inte vart de finns att köpa.

KLART hon ska simma.... :)

japp jag kommer, är ju lekledare... (ovanligt)

kram

2009-11-05 @ 23:11:21
Postat av: Ida

perfekt!

2009-11-06 @ 14:26:44
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0