Dagvild...?!

Emma, Freddie och Anna är här på besök över en långhelg...
därför har det vart torrt på bloggsidan!
Just nu är även Mattias här för att träffa oss alla!

Jag är för övrigt helt dagvild och tycker typ att det är torsdag hela tiden...

Vi går på stan, umgås och har det allmänt skönt!
Ikväl har det blivit en evighetsvariant av Texas. Åkte just ut...


Kolla go-ungen med go-hakan... hon är för övrigt vaken nu, inte bra...




Mer blogg å bilder i morrn, nu ska jag diska upp lite disk.
Blir en del då vi är många och ingen diskmaskin!

Bye...

Kommentarer
Postat av: eva

hej, måste bara säga att vilken go unge ni har, hon är så söööt.

2009-11-01 @ 16:39:42
Postat av: Mamma

Det heter inte dagvild, utan dagvill. Tänk att jag fortfarande får lära dig saker.

Men tänk vad jag ska lära Tyra mycket tok. Jag läääääängtar!!!!!

Ha det bra puss till alla.

Mormor Maggan

2009-11-01 @ 16:43:59
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/
Postat av: erica

vilken söt tjej =)

döhäftig stol med, var finns såna att köpa?

2009-11-04 @ 10:39:34
URL: http://eerriiccaa87.blogspot.com
Postat av: Veronica

har lånat den så jag vet inte, men säkert på barnens hus!

2009-11-04 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0