Weekday på söder =)

Då har Tyra flygit för första gången, gick hur bra som helst!
Hon reagerade inte ens då jag och Ingrid satt och svalde för att få bort trycket.
Nu är vi hos Stina och Björn och har det bra.

Tyra tog en powenap innan stan. Sedan blev hela stadsturen en låååång powernap för lilla damen.




Björn sätter på Tyra pyjamas!




Idag tog vi en sväng på Söder, mycket trevligt. Mysig del av S-holm som jag inte varit så mycket i.
Där finns en STOR Weekdayaffär =)




Tyra och faster Stina. Tyra suger nu på fina nappar som det står "Fasters Favvo" på!




Nu mys!


Kommentarer
Postat av: Jag

Ni ser ut att må bra, önskar att jag hade kunnat vara med er.



10 dagar känns som en evighet. Jag saknar er!



Puss

2009-10-17 @ 19:39:07
Postat av: Mamma Maggan

Hon ser ut att må bra med faster. Det är nog dags för dom snart, eller?

Nej, dom får nöja sig med Tyra så länge.

Kul att vi ses i morgon. Stackars Freddan som inte får se er på 10 dar.

Puss Mormor.

2009-10-18 @ 13:24:24
Postat av: Johanna

Hej

Till veckan blir det mätning igen av Tyra och Simon, Simon kanske vill gå en boxningsmatch?:)

De som liven blir ju 3 månader till veckan.

Kram Johanna

2009-10-18 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0