Älskade unge...

Ligger och släpper sig bredvid mig... hon jobbar på som bara den för att få ut några pruttar, stånkar, stönar och gör grimarser...
Så äntligen är hon klar... och kan somna om... :-)
Jag blir så glad då hon får släppa sig och slipper ha ont i magen!


Jag var på mitt första spinningpass igår. Ida som hade det och det var jättebra, verkligen musik som peppar igång mig! Svårt bara då jag inte får blir FÖR igångpeppad eftersom jag ska ta det lugnt. Men roligt var det!


Idag packar jag flyttkartonger och ska även hämta ut nyckeln till nya läggan!

Byyye

Kommentarer
Postat av: Emma Laiti

Lowe åt minifom, du kan ju testa om de blir bättre med det!!

2009-09-01 @ 20:33:07
Postat av: Verran

vad är det? vart köper man det?

2009-09-01 @ 21:20:48
Postat av: Ida

Tack vad snäll du är.

Ses vi på Fridas håll-i-gång imorgon? Hoppas det.

2009-09-01 @ 21:21:29
Postat av: Verran

tror inte det den här veckan... har simträning innan och sen måste jag nog hem och packa..

får ändå inte köra core än :-(

men så småningom..

2009-09-01 @ 21:46:40
Postat av: hp

hahahha jaaa! att du inte fattat det, cRaaZyKuSiN



Pussa Tyra från mig



hon är apigt söt på alla bilder!!



puss puss

2009-09-01 @ 23:07:36
URL: http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0