Du har nåt på hakan Tyra....

Gissa vad Tyra har ätit idag!
Freddan gnäller på att jag inte låter barnet kladda. Ha! Kolla här!
Vi passar på när pappa är på jobbet!





Ikväll har jag softat och kollat på Wallander... belöning från att ha städat läggan!

Letar lite på resa... kan ev bli två veckor i Thailand i mars.
Jag har varit en del på öarna Koh Tao, Koh Samui och Koh Pah Ngang.
Vad rekommenderas annars...

Phi Phi
Koh Lanta
Hua Hin
Koh Samet

Vart har ni varit och vad var bra?
Vart är det bra dykning?

Nu: Paradise...


Bye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vet du vad jag lärde mig på barnskötarutbildningen? Jo, låt barnet kladda.....dom får då ett bra sexualliv. Så Tyra...KLADDA på!!!!

Puss

2010-01-26 @ 06:57:27
Postat av: Jag

sånt ska inte tyra hålla på med!

2010-01-26 @ 07:22:32
Postat av: Anonym

Ao Nang

2010-01-26 @ 07:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0