Då var det måndag igen...

... och Tyra och jag myser innan jag ska på jobbet!

Vi sov alltså i stugan lördag till söndag. Mysigt!

Igår var vi och kollade på ett hus, kollar runt lite... var jättefint men MASSA folk där.
När man tycker om huset/lägenheten man kollar på blir jag irriterad på alla andra som är där och har lust att be dem åka hem och sluta kolla på vårat hus.




Statusuppdatering Tyra 10,5 månad:

10.3 kilo och 75 cm lång!

Det sprutar ut tänder ur munnen. Eller nej, de sitter ju kvar men de växer utav bara den.
Tre tänder på bara några dar.... så nu har hon snart 4 tänder uppe (en tittar strax ut) och 3 tänder nere!

Har börjat förstå att om hon grinar då man tar nåt av henne så kan man få det tillbaka... så nu gäller det att sätta hårt mot hårt, det är en jäkla vilja ungen har!

Kryper i ett rasande tempo och står och går gärna (går med hjälp). Inga försök att gå själv men med lära-gå-vagn går det bra!

Äter mycket och bra! Äter frukt i bitar själv!

Sover oroligt vissa nätter (tänderna?) och hamnar därför ibland i mamma och pappas säng mitt i natten med en vällingflaska.

Säger: "pa pa" "nej" "hej" och "aj aj aj aj".... typ.


Trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi måste lära henne att säga mommo, eller hur?

Helst -"jag vill till mommo!"

Kul att äntligen få träffa henne i morgon när pappa och farmor och Tyra kommer på snabb genomresa.

Puss

2010-06-07 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0