Sommarens första kubbspel

Har nu avklarat mitt första pass (dygn) på gruppboendet och är nu inne på mitt andra. Går bra att jobba, kul att vara tillbaka och träffa alla!


Då jag slutat igår åkte jag och hämtade Erik på hans boende,sedan åkte vi och tittade på Giffarna-Sirius.
DÅLIG match, slutade 0-0 även fast Giffarna var bättre.


Igår kväll grillade vi hos Sabina, hon, jag, Soffan och Lina. Lekte massa med Meja som har blivit så stor och så himla duktig att prata. Pratade dessutom hela tiden....


image48

Meja bjuder Sofia på mat i lekstugan. Det bjöds på "köttbullar och korv"....  : )



image49 

Meja spelade och jag sjöng.... Det lät verkligen jättebra!


Då vi ätit kom Frida och Sara och senare även Sabinas syster Simone med två kompisar. Då blev det kubbspel för hela slanten!


image50

Soffan var grym....


Till sist en söt bild på två söta tjejer....

image51


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0