Less på slask....

image22
Freddan och Erik i Skatan


Det är underbart fint väder här i Luleå.... Solen skiner. Men! Ta bort snön, jag vill sätta på mig flip floppen, packa badväskan och ha sommar!! Man får byta strumpor bara man gått till affärn för det är så blött....

Därför sommarbilden... För jag lääängtar!

Annars är allt bra här i Luleå!
Tokångest. Jag skulle verkligen simma idag. Hade med mig väskan å allt då vi var in till stan. Men det var så himla fint väder. Så vi tog en promenad på isen istället, så det blev inge simma....

Ikväll är det "mullvaden" och dubbelavsnitt av "greys anatomy", och jag har köpt lite godis, underbart!!!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: mostra

Tjingeling det är mostra som är på linjen är hemma influensa men på bättringsvägen.Kul med alla dessa bloggar NU VEEET JAG VAD MINA SNORUNGAR HAR FÖR SIG!Ingen slipper undan en moders vakande öga.Det ska vara Hanna då....Här skiner solen men jag kan bara sitta/ligga inne och peta näsan mmmm SLURP!!!hADET GOTT!!

2007-03-15 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0