Schlagerskräp.....

Det är ju ingen idé att titta på nå mer schlagerfestival..... Jag todde verkligen vi hade en låt som kunde passa i år.... Men icke!!!

Jag kom hem så jag såg de tio sista bidragen, och även snabbgenomgången då...
Vilket skräp!!



Sedan somnade jag under röstningen.... Vissa program är så sköna att sova till.
Det är ju inte så att jag skulle kunna somna till Cityakuten eller Lost eller nå, men som en sån där röstning är jäkla skönt att vila ögonen till. En del idrott tycker jag också om att sova till. Som backhoppning, trav....

Om jag är trött och vill sova lite framför TV:n sätter jag gärna på Eurosport. Inte för att jag inte tycker om sport, det gör jag ju. Jag tycker det är behagligt att ha det i bakgrunden.

Jag tror det är från det jag var liten. Trav och tipsextra tycker jag är jättemysigt att lyssna på. Jag kopplar ihop det med lördag, lördagsgodis, och att pappa och morfar tittar på trav eller tipsextra.... Mysig lördag då alla var hemma...



Har skrivit lite uppsats idag iaf, men det går tungt.....

Nu kommer snart Freddans brorsa med tjej så jag ska sätta på lite kaffe!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0