Vad gör man utan internet...?

Internet har inte funkat hemma hos oss i helgen, blir helt galen!!!
Kolla när det går buss, boka bio, kolla vad det är på TV osv... Man gör ju så mycket på internet...

Men nu funkar det i alla fall!!!

Igår var jag på NIKE conventet, tänkte speciellt få lite tips från core passet, fick inte ett tips.
Var inte ens trött i magmusklerna...
Passet var jättebra, men det var mer kroppskontroll rörelser än rena mag och rygg rörelser.
Fick träningsvärk i benen.... Har i och för sig inga muskler på benen.

Sedan var Freddan och jag ut och åt igår, fick SKYNDA oss hem för att inte missa "Svensson Svensson".
Jag tyckte det var skitbra!!!

Var iväg och letade lampor igår till köket och sovrummet.
Kom istället hem med två korgar till hallen och fyra te koppar. (Såna har vi ju verkligen inga redan...)!!!

image150


Sedan såg vi hyrd film, Gangsters, svensk film. Den sög!

Idag har jag jobbat på simhallen och mannen jobbar dygn...
Steker nu blodpudding och ska sen se "Den japanska shungamålningen" som jag hyrt, en Beck film!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Skickade några fina bilder från i sommar till dig. Ta och lägg ut dom på bloggen så alla får se hur du ser ut som blivande mor.
Du var även fin i din ansiktsmask. Puss Mamma

2007-09-18 @ 10:36:59
Postat av: Veronica

Ok mamma, jag kan lägga ut alla möjliga fula bilder på mig.... OM du slutar lägga in bilder från digitalkamera i word dokument!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du kan skicka dom på mailen som de är ändå....
Vi har ju pratat om det här.... NU SLUTAR DU GENAST!!!
Puss
//Dottern

2007-09-18 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0