Värsta skräckflygresan...



Här var vi på projektledarträffen...

....vi höll inte på att störta eller så.
Nej jag satt längst in och hade två gubbar utanför mig. Mannen framför mig lutade bak så det kändes som att jag hade honom i knät. Han bredvid började äta grillchips och dricka öl, det stank. Det var tokvarmt på flyget och jag svettades som en tok och sen som toppen av allt så började gubben bakom att SNARKA!

Jag hade sån cellskräck ett tag att jag ville bara skrika...

Har ju vart i S-holm på träff med nästan alla Korpens projektledare.
Det har varit jättekul och gett såååå mycket!
Träffat massa roligt folk (bland annat Emma Forsberg) som man kunnat bytt ideér med!

Det är ju sommar i storstan!
Legat ute på gräset på rasterna i t-shirt och myst i solen,
Nu har jag kommit hem till snön :(

I måndags träffade jag Soffan och sen sov jag hos Maria Norman så det var väldigt trevligt!

Nu är jag helt däckad efter Gällivare och S-holm och väldigt länge sedan jag sov i min säng så nu ska jag däcka!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaa! Du som hatar prassel.. drömde om dig för nån natt sen! Ni hade köpt lägenhet sedan åkte vi skoter du o jag och männen. Nu känner jag mig bortglömd föresten. Du MÅSTE ALLTID ringa mig när du är här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska vi boka in en dag och tid för telefonsamtal? Vi måste även prata mera! Jaa känn pressen nu.. Imorn eftermiddag föreslår jag!
PUSS

2008-04-23 @ 20:51:36
Postat av: Mamma Maggan

GRATTIS, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, LILLA GUMMAN MIN.
Firar dig när vi kommer upp eller ni kommer ner.
Ha en riktigt bra dag. Puss Mamma

2008-04-24 @ 09:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0