Det rullar på....



....med jobb, träna och göra pass.
Freddan har varit i Halmstad hela veckan och kommer hem i morrn.
Jag är LEDIG i helgen, ska bli skönt att för första gången på en månad vara helt ledig och bara SLAPPA.

Har gymmat med Frida idag, ingen av oss var jättetaggad så det var halvlojt.
Har även fått massage på mina ben idag, fy fan.
Jag brukar ganska ofta få kramp i bakdsidan av benen så jag var inställd på att jag skulle vara stel. Men inte HUR stel.

Mitt senaste och absolut bästa löfte till mig själv är att jag ska nu börja stretcha seriöst!
Jag ska verkligen ta tag i det. Varje dag ska jag stretcha. Lovar.

Nu ska jag göra klart mitt corepass!
Sen TV.

Trevlig kväll.....

Kommentarer
Postat av: FRidA

jag var väl visst taggad=)

2008-08-28 @ 22:17:37
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0