Helgsammanfattning....

 +

Fredagen bestod av MAT.
Vi var med jobbet på after work och ÅT. Jag var så sjukt illamående mätt....

Lördagen bestod av STAN.
Jag och mannen skulle köpa en massa julklappar! Det blev inte så många som vi tänkt...
Inte bra att inte ha nån plan för vad man ska köpa innan...

Det har varit nyinvigning av Pontusbadet i helgen så igår var jag där och körde ett spinning- och ett corepass.
Kanske lite mindre folk än väntat, men helt ok.
När jag kom hem hade Freddan städat så jag kunde i lugn och ro sätta mig med nästa helgs 2-timmars spinning!

Nu jobb, jobb. Fatta att det är två veckor kvar att jobba innan julledighet! Yeah!

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0