Tack "Hemmakvälltjejen"!



Heldag med SISU, erfarenhetsutbyte med de andra utbildarna vilket verkligen gav jättemycket!
Jag var ju i Jokkmokk senast och nu i vår kan jag hamna i Haparanda, Övertorneå och Överkalix...
Måste ju se mig runt här uppe!

Efter att jag var klar så tänkte jag att jag skulle stanna till på "Hemmakväll" och hyra lite film eftersom Freddan är borta och jag inte har nå att göra. Man får hyra filmerna i en vecka så jag letade och letade och till slut hade jag samlat på mig fyra filmer som jag skulle hyra och plockat ihop en stor påse godis...
Tillägg: var så pissnödig så jag höll på att smälla av!
Framme vid kassan hade jag inget körkort på mig, får inte hyra utan leg.
Ut i slasket till bilen, inte där heller, kom på att det var i jackan hemma.

Då hade jag kunnat ställa mig på parkeringen å grinat. En bagatell tycker man, men jag var så pissnödig och filmerna var så lockande. Jag bara orkade inte åka hem och hämta körkortet.
Slaskade iväg och tog ut pengar... In igen och blöt med hundögon berättade att jag inte kunde hyra filmerna.
Den snälla tjejen i kassan sa att det gick bra ändå.
Tack!

Så nu ska jag slå mig ned med en påse godis och kolla på romantisk dravel!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0