Tyra 5 månader

Helt sjukt att lilla damen är fem månader idag...
För exakt fem månader sedan vid den här tiden började barnmorskan prata om att jag kunde börja krysta.


Tyras nattliga äventyr fortsätter. Igår somnade vi framåt 03-tiden...
Inatt är jag ensam för Freddan jobbar så jag hoppas på en bättre natt.
Ska ner till Sundsvall så mormor och morfar får jobba lite ;)


Igår fick Tyra prova palsternacka ocg idag potatis.
Vet inte riktigt om hon svalde nåt?

Det mesta kom ut igen och hon var ganska neutralt inställd till det hela.
Jag hade förväntat mig fyrverkerier och en skrattande unge.
Hon har ätit bröstmjölk i 5 månader, ungen borde vara överlycklig att få smaka nåt annat!

Vi filmade mest, men en liten bild blev det!




Idag tog vi en svettig prommis halvvägs till stan (gav upp och tog en buss, var sjukt trött i all snö).
Där träffade vi Frida och handlade de sista julklapparna! Mysigt!
Var även in på jobbet en sväng!

I morrn åker vi till Sundsvall om vädret tillåter.
HOPPAS!

Bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad du får kämpa med lilla Tyra, både i snön och på natten ;) Hoppas julledigheten med allt vad det innebär av resor och annat kan "skaka om" er tillvaro så donnan möjligen får ordning på sin sömn... Fast, HON tycker säkert inte att det är något fel på den ;)

Kram och god Jul från en prickig Vega med morsa

2009-12-22 @ 08:54:43
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Mormor

Kom hem med Tyra så ska vi se till att hon ÄLSKAR mat när hon åker. Mormor och morfar har vissa knep som funkade på dig. Vi LÄNGTAR:::::::

Puss

2009-12-22 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0