Låt mig bara föda nu...




Jag vet att jag har 12 dagar kvar till beräknat datum och sen ska jag väl gå över två veckor.... men ändå!
Det börjar bli otåligt. Blir ju inte lättare av att jag idag har monterat ihop skötbordet och gjort i ordning med blöjor, tvättlappar osv... så nu kan den lille komma hem å skita - jag är förberedd!


Var hos barnmorskan idag. Inge äggvita i urinen! Skitbra ju!
Fortfarande lite högt blodtryck och lite mycket vätska men ändå under kontroll... bra det!

Var en sväng på stan sedan och det börjar kännas att man är höggravid.
Känner att jag blir ansträngd för ganska lite.
Men ÄNDÅ... jag trodde att det skulle vara tungt att vara gravid. Går som hela tiden och väntar på att det ska bli sådär tungt som det ser ut... men det känns verkligen inte som det ser ut!


Fått veta nå skitkul idag! Jessica här uppe är på tjocken!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Grattis gumman och vad roligt att vi kommer hinnna vara mammalediga tillsammans!

I morrn är det 11 dagar kvar....


Byyyyyyyye

Kommentarer
Postat av: jenny lindström

Hej!vad roligt att det börjar närma sig!! skulle också vilja. Jo det finns hopp om att den kan komma före, jag fick 8 dagar före :) Så ligga och mys några dagar till :) Lycka till! Kram

2009-07-07 @ 23:55:39
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/
Postat av: FRida

wow.. Jessica! Kul!! Fast det visste vi ju som ändå.. De var ju som på G=)

2009-07-08 @ 08:09:42
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad kul.. nu är det verkligen nära! Det är så spännande. Hoppas att de sista dagarna innan blir bra och att du fortsatt mår bra. Puss

2009-07-08 @ 13:25:21
Postat av: Erika

Åh,vad spännande och kul! =D Hoppas du får fortsätta att må bra och stort lycka till när det är dags. Kram!

2009-07-08 @ 23:07:31
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0