Det sparkar så jag blir hungrig....



Denna lyssnar jag på nu och det är INTE Katarina Ewerlöf som läser utan Stefan Sauk och det går helt ok...
Förutom då han har nån liten liten snorkråka i näsan och visslar lite... man hör det om man lyssnar väääldigt noga...

Igår kände Freddan sparkar utanpå magen för första gången...
(Det är ju inte så att han har känt inanför tidigare...det vet jag inte hur det skulle gått till...men i alla fall...)

Jag har bokat resa till London för att hälsa på Soffan över påsk! Ska bli sjukt kul!!!!!

Efter att jag kollat om det är ok att jag skriver så kan jag även berätta att Sabina och Markus har fått en lillasyster till Meja, en Nellie kom ut i lördags.... yeah! Nu längtar jag till nästa helg då vi ska hem så att jag bli tokig...

Emma Igelström vann över Fosshaug i nattduellen....jag jublade! GO SuperEmma!

Och slutligen blir jag less..... å trött på mig själv.....!
Jag har lånat två ljudböcker på cd av Freddans mamma. Det är så bökigt med cd så ja skulle lägga över dem på datorn.
Skiva för skiva har jag matat in och fixat med 16 skivor som den första boken bestod av... SIST låg nån jävla mp3 skiva. Det var ju bara att stoppa in den och få in allt på en gång.... k*k. Lönlöst jobb är ju alltid bra för själen...

Nä, nu behöver Olle lite mat! Undra om han gillar Korvstroganoff?

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med London, men mindre roligt att du är borta då vi kommer upp!:( Jo jag gillar tröjan jätte mycket, en av favoriterna! Så ni har kommit överens om Olle om det slutar med att det blir en liten kille? :) ta hand om er! kram

2009-03-04 @ 10:56:11
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller har ni tagit reda på vad det blir:)?

Kram Johanna

2009-03-04 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0