Gravidmassage?



Smart bänk!

Om två dagar vid den här tiden är vi hemma i Sundsvall... längtar!!!!!!!

Jag jobbar ju halvtid just nu. Var hos en läkare förra veckan som sjukskrev mig på halvtid för att jag kör så mycket pass via jobbet och har nu fått problem med ryggen... Det är inte säkert att Försäkringskassan godkänner det men just nu är jag nere på 50 % och vilar från de flesta passen.

Kroppen orkar visst inte riktigt samma tempo då det jäser i ugnen :-(

Har vart på massage idag, skönt att bli lite uppmjukad.
Måste bara hitta en massör som har en annorlunda bänk, börjar bli jobbigt att ligga på magen.
I Boden ska det finnas nån som masserar där det är ett hål för magen, smart! Ska se om det finns nån sån i Lule!

Nä nu blir det kaffe, kaka och Mästarnas Mästare!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det funkar jättebra med att bygga med kuddar på en vanlig massagebänk! Jag har gått på massage med stor mage och man fattar inte hur mycket man kan fixa med kuddar! Prova! Kram

2009-03-17 @ 22:46:26
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0