Halvvägs nu då...

Jahapp. Idag går jag in i vecka 21, vilket betyder 20 klara veckor, vilket betyder halvvägs till de 40 veckor jag tänkte vara på tjocken...
Kulan börjar växa där framme...
+5 kg (undra vart det kommer sluta...)?

Ikväll har jag kört min sista måndagscore.
Kör ju varannan vecka men jag hade redan nu väldigt svårt att ligga på mage så om två veckor får nån annan ta över....

Jag var väldigt passiv i tittandet på Melodifestivalen i lördags... Men blev lite förvånad och glad då Johan Becker stod där, Star Pilots. Det var den enda låten jag tyckte var bra. Men de jag tycker om går ju inte vidare... Jag tycker "andra chansen" är rakt av ett starkare startfält än själva finalen.

Sökte på "vecka 21" på Google, fick upp en sån här bild... så mycke mage har jag inte!
Nä, nu mat!



Byyye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej



Jag är alltså också snart i vecka 21 på fredag går jag in i det. Men hur kan det komma sig att mitt datum är tididgare än ditt då? Beror det på menscykeln? Jag har ingen koll märker jag. Det skall bli kul att se din lilla mage när du kommer hem!!



Kram Johanna

2009-03-03 @ 11:39:41
Postat av: Jag

det låter ju konstigt. jag har gått 20 hela nu (20+2). nä jag har ingen koll, det kanske beror på den...? eller så har nån barnmorska räknat fel :-) ska bli kul att se din mage med :-)



puss

2009-03-03 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0